پوسترهای "شکارچی" رونمایی شد

predators_photo

کمپانی فاکس 20 می مصادف با 30 اردیبهشت ماه از 3 پوستر اصلی فیلم شکارچی Predator رونمایی به عمل آورد. شکارچی به کارگردانی نیمرود آنتال در 9 جولای 2010 اکران خواهد شد. یکی از نکات مهم درباره این فیلم تهیه کنندگی رابرت رودریگز است. حتی در هر سه پوستر روی نام او تکیه شده است. رابرت رودریگز به همراه همسر سابقش الیزابت اولون تهیه این فیلم را بر عهده دارند.

 

 

قسمت اول این فیلم در بیست و سه سال پیش با بازی آرنولد شوارتزنگر ساخته شد و موفقیت خوبی را هم همراه داشت. این فیلم در یک رشته هم نامزد اسکار شد اما چند سال بعد -1990- قسمت دوم آن با هزینه های کمتر ساخته شد و تماما ضرر کرد. معمولا خیلی کم پیش می آید در سریسازیهای هالیوودی دنباله یک فیلم شکست خورده ساخته شود. اما مدیران فاکس خوشبین هستند رابرت رودریگز با مدیریت خودش از این امر فایق بیاید. آنها حتی برای اینکه او این فیلم را تهیه کند اعلام کردند حاضرند چند ماه برایش صبر کنند. همه چیز خوب پیش رفت و رودریگز تهیه فیلم را خیلی سریعتر از انتظار کمپانی فاکس آغاز کرد.

 

نیمرود آنتال در کارنامه خود دو فیلم خوش ساخت کنترل و بیخوابی را دارد. فیلمنامه نویسان این قسمت الکس لیتواک و مایکل فینچ هستند. در ابتدا قرار بود رودریگز خود به عنوان سرپرست نویسندگان هم ایفای نقش کند اما مشغله زیاد او سبب شد تنها نظرهای خود را به فیلمنامه نویسان بدهد. در این فیلم آدرین برودی، دنی تروخو، لارنس فیشبرگ، تافر گریس و آلیس براگا ایفای نقش کردهاند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر