اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جارد لتو به گروه بازیگران دنباله «بلید رانر» پیوست

 

جارد لتو

 

جارد لتو بازیگر برنده جایزه اسکار به تیم بازیگری «بلید رانر» پیوست. این فیلم دنباله‌ای است بر قسمت اول این فیلم که در سال 1982 به کارگردانی ریدلی اسکات ساخته شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی هریسون فورد، رایان گاسلینگ و رابین رایت از دیگر بازیگران این فیلم هستند. هنوز چیزی از جزئیات نقشی که لتو در فیلم دارد به بیرون درز پیدا نکرده است.

از سویی دیگر اعلام شده است که دنیس ویله‌نووا نیز در صدد ساخت دنباله‌ای بر فیلم سیکاریو است. طبق شنیده‌ها رابین رایت بازیگر این دنباله‌ی سینمایی نیز هست. راجر دیکنز فیلمبرداری این دنباله را برعهده خواهد داشت.

 

اما فیلمنامه‌ی قسمت جدید فیلم بلید رانر را همپتون فنچر و مایکل گرین می‌نویسند. در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که فیلمی که اسکات در سال 1982 ساخت اقتباسی بود از رمان «آیا آدم‌ماشینی‌ها خواب بره‌ی الکترونیکی می‌بینند؟» نوشته‌ی فیلیپ ا. دیک نویسنده‌ی مشهور رمان‌های علمی تخیلی. 

 

فیلم در سال 2017 اکران جهانی خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما