دفاع «مریل استریپ» از خود: من از تجاوزهای «واینشتاین» خبری نداشتم

 

 

«مریل استریپ» ستاره مشهور سینما از اینکه به او اتهام زده شده که با «هاروی واینشتاین» تهیه کننده بدنام هالیوود همکاری داشته، دلخور است. خانم استریپ در واکنش گفته از «تجاوزها» خبری نداشته است.


واکنش خانم مریل استریپ، به اظهارات «رز مک‌گوآن» بازیگر آمریکایی است. او از جمله اولین چهره هایی بود که از تجاوز جنسی واینشتاین خبر داد.

رز مک‌گوآن به تازگی گفته بود «مریل استریپ با شادمانی با آن خوک هیولا کار می کرد.» منظور او از «خوک هیولا»، «هاروی واینشتاین» است که مک‌گوان می گوید به او تجاوز کرده است.

 

مریل استریپ در واکنش گفت: «من از این جرائم واینشتاین خبر نداشتم، نه در سال های ۱۹۹۰ وقتی به او تجاوز کرده بود و نه در دهه های بعد که او به دیگران هم تجاوز کرد.» وی افزود: «من عمداً سکوت نکردم. نمی دانستم. من تلویحا، تجاوز را تائید نمی کنم. نمی دانستم. من دوست ندارم که زنان جوان مورد تعرض واقع شوند. من نمی دانستم این اتفاقات دارند می افتند.»

 

خانم مک‌گوان غیر از مریل استریپ، به جسیکا چستین نیز انتقاد کرده بود. رز مک‌گوان ۴۴ ساله می گوید قصد دارد در مراسم آینده گلدن گلوب، با لباس سیاه حاضر شود تا به تجاوزها اعتراض کند.وی خطاب به مریل استریپ و جسیکا چستین گفت «گرفتاری ، سکوت شماست ... شما یک جایزه قلابی را در سکوت می گیرید که هیچ تاًثیری بجا نمی گذارد. من از این دوروئی شما متنفرم.» بعد از اعتراض کاربران، مک‌گوان توئیت خود را حذف کرد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر