اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مریل استریپ در فصل دوم «دروغ‌های کوچک بزرگ» بازی خواهد کرد

 

 

بعد از یک سال بسیار موفق برای فصل نخست سریال «دروغهای کوچک بزرگ»، روز پنجشنبه اعلام شد که نماد بزرک هالیوودی، مریل استریپ، در فصل دوم این سریال بازی خواهد کرد.


برنده سه جایزه اسکار و رکورد دار بیشترین نامزدیها برای جایزه اسکار، قرارداد برای بازی در نقش شخصیتی به نام «مری لوئیس رایت» را امضا کرده است.
«مری لوئیس رایت» مادر شوهر «سلست رایت» است که ایفای شخصیت او را نیکول کیدمن بر عهده دارد و برای بازی در آن نقش جایزه گلدن گلوب و امی گرفت.

 

همبازی او، «الکساندر اسکارسگارد» که نقش «پری رایت» همسر سلست را بازی کرد نیز برای این نقش برنده گلدن گلوب و امی شد. مریل استریپ حضور چندانی در تلویزیون نداشته است.

 

آخرین بار در سال ۲۰۰۳ در مینی سریال «فرشته ها در آمریکا» بازی کرد و در سه قسمت از سریال «وب تراپی» در سال ۲۰۱۰ نیز حضور داشت. بستن قرارداد با مریل استریپ برای شبکه «HBO» سازنده سریال «دروغهای کوچک بزرگ» که از روی رمانی با همین نام نوشته «لین موریارتی» ساخته شده یک موفقیت چشمگیر محسوب می شود و بدون شک فصل دوی این سریال در فصل جوائز سینمایی سال آینده بیش از پیش خواهد درخشید.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما