اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ریچارد لینک لیتر رکورد خود را با یک موزیکال 20 ساله خواهد زد

 

ریچارد لینک لتر

ریچارد لینک لیتر قصد دارد با اقتباس از نمایش موزیکال استیون سوندهایم یک فیلم را در عرض ۲۰ سال بسازد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، «با خوشحالی ادامه می‌دهیم» عنوان فیلم بعدی ریچارد لینک‌لیتر کارگردان تحسین شده آمریکایی است. این فیلم با اقتباس از نمایش موزیکالی به همین نام ساخته استیون سوندهایم ساخته می‌شود و بنی فلدستاین، بلیک جنر و بن پلت بازیگران آن خواهند بود.

 

لینک‌لیتر پیش از این فیلم «پسربچگی» را در طول ۱۲ سال ساخته بود و برای آن چندین نامزدی اسکار دریافت کرد که حال با فیلم جدیدش رکورد خود را طولانی شدن زمان ساخت فیلم خواهد شکست.

 

فیلم داستان فرانکلین شپرد آهنگساز مشهور برادوی را روایت می‌کند که همه زندگی و دوستانش را رها می‌کند تا تهیه کننده فیلم‌های هالیوودی شود. این داستان در اوج شهرت او در هالیوود شروع می‌شود و لحظات مهم زندگی فرانک را روایت می‌کند.

 

در این فیلم جنر در نقش شپرد ظاهر می‌شود و فلدستاین در نقش دوست وی مری فلین که منتقد تئاتر بود، نقش آفرینی می‌کند. 

 

لینک لیتر درباره این تصمیمش گفت که اولین بار در دهه ۱۹۸۰ عاشق این داستان شد و ۲۰ سال بعد را به این موزیکال فکر کرد.

 

جدیدترین فیلم لینک‌لیتر یعنی «کجا رفتی برنادت؟»‌ با بازی کیت بلانشت اکنون در سینماها در حال نمایش است. این فیلم از ۱۶ آگوست اکرانش را شروع کرده است.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما