کاپولا کنار اسکورسیزی ایستاد و فیلم های مارول را نفرت انگیز خواند

فرانسیس فورد کاپولا مارول


فرانسیس فورد کاپولا کارگردان بزرگ سینما در کنار یار دیرینش مارتین اسکورسیزی فیلم های مارول را نفرت انگیز خواند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از مووی نیوز، کاپولا که شاهکارهایی چون پدرخوانده و اینک آخرالزمان را در کارنامه خود دارد گفت اسکورسیزی یک ستاره در قلب سینمای جهان است و صحبت های او در مورد فیلم های مارول کاملا درست است.



موافق یا مخالف، بسیاری از مردم جهان فیلم های مارول را دوست دارند و در یک دهه اخیر این فیلم ها بر گیشه سینمای جهان سایه افکنده‌اند. پس از اظهار نظر مارتین اسکورسیزی مبنی بر اینکه فیلم های مارول سینما نیستند برخی از چهره های مارول چون جیمز گان و رابرت داونی جونیور مودبانه با او مخالفت کردند.



کاپولا در یک دهه اخیر بسیار کم کار بوده و تنها دو فیلم ساخته است حال که برای دریافت جایزه افتخاری لومیر در شهر لیون فرانسه به سر می‌برد به خبرنگاران گفت: «وقتی مارتین اسکورسیزی می گوید فیلم های مارول سینما نیستند، درست گفته است زیرا ما از سینما انتظار داریم چیزی بیاموزیم، چیزی را بدست آوریم، کمی روشن بینی، کمی دانش و نوعی الهام و گرایش فکری. نمی‌دانم کسی با دیدن بارها و بارهای این محصولات می‌تواند چیزی به دست آورد، مارتین مهربانانه گفت که این نوع فیلم ها سینما نیستند او نگفت که از آن ها متنفر است من فقط می گویم این هست چیزی که گفت.


برنده 5 جایزه اسکار در حال حاضر بر روی پروژه‌ی مگالوپلیس (شهر بسیار بزرگ) کار می‌کند که می گوید دو دهه است روی آن متمرکز شده و آن را فیلمی در مورد بهشت روی زمین خطاب می‌کند. آقای کاپولا پروژه جدید خود را جاه طلبانه ترین فیلمش قلمداد کرده که بودجه بسیار عظیمی نیاز داشته است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر