اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تبرئه شدن جانی دپ و فصل تازه زندگی‌اش، دیور مجدد با او قرارداد امضا کرد

جانی دپ دیور

 

نزاع حقوقی «جانی دپ» و «امبر هرد» چند سالی است که ادامه دارد و تا چند ماه پس از برگزاری دادگاه آن‌ها در ویرجینیا متوقف نشده است. در حرفه بازیگری دپ و هرد تاکنون تغییری علنی به وجود نیامده، اما در حالی که هرد خانه ۱ میلیون دلاری‌اش را فروخته، دپ قرارداد گران‌قیمت جدیدی منعقد کرده است.


به‌گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از تی ام زی، جانی دپ با کمپانی «دیور» برای ادکلن «سوویج» (Sauvage) منعقد کرده است. رقم دقیق قرارداد فاش نشده اما بازیگر «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) و «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) دست کم ۱ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. در این گزارش آمده است که «گرگ ویلیامز» از کمپانی «دیور» پس از ملاقات با دپ و «جف بک» در یکی از کنسرت‌هایشان با این بازیگر ۶۰ ساله به توافق رسیده است.

«مووی‌وب» دو سال پیش گزارش داده بود که دپ برای حضور در تیزر تلویزیونی این برند ۳ تا ۵ میلیون دلار دریافت کرده است. کمپانی «دیور» در زمان مطرح شدن اتهام علیه دپ با قطع همکاری با این بازیگر مخالفت می‌کرد. «جانی دپ» ماه گذشته نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار به مراکز خیریه از جمله بیمارستان کودکان لس‌آنجلس اهدا کرد.

هرد در پایان دادگاه ویرجینا به پرداخت غرامت ۱۰.۳۵ میلیون دلاری محکوم شده بود. از سوی دیگر دپ باید به همسر سابقش ۲ میلیون دلار پرداخت کند. با این حال نمایندگان هر دو طرف درخواست استیناف کرده‌اند.

دپ اخیراً برای بازی در فیلم «محبوب» (La Favorite) در نقش لوئی پانزدهم به پاریس سفر کرده است. «مایون» فیلمساز ۴۵ ساله فرانسوی که شهرتش را بیشتر مدیون فیلم‌هایی چون «شاه من» (Mon Roi) با بازی «ونسان کسل» و «امانوئل برکو» و «پلیس» (Polisse) است این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. مایون علاوه بر کارگردانی در نقش کنتس «ژان دو باری» که آخرین معشوقه شاه بود بازی می‌کند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما