اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سیلوستر استالونه در فیلم جدید اولیویر آسایاس!

 

سیلوستر استالونه جایگزین رابرت دنیرو در فیلم جدید اولیویر آسایاس؛ کارگردان فرانسوی شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، سیلوستر استالونه بازیگر هالیوودی جایگزین رابرت دنیرو در فیلم جدید اولیویر آسایاس شد. در فیلم جدید آسایاس جز استالونه، رابرت پترسون و ریچل وایز نیز بازی خواهند کرد.

 

به گفته‌ی اسکرین دیلی در این فیلم که برخلاف ساخته‌های پیشین این کارگردان فرانسوی حال و هوایی تریلر گونه دارد، پترسون در نقش یک دزد خرده پا بازی می‌کند که به طور اتفاقی صاحب یک الماس آبی بسیار گران قیمت می‌شود. تملکی که خیلی سریع پای اف بی آی ایالات متحده را به معرکه باز می‌کند. اولیویر آسایاس این فیلم را اواخر امسال در تورنتوی کانادا جلوی دوربین خواهد برد.

 

آسایاس که امسال با فیلم «خریدار شخصی» در بخش مسابقه‌ی جشنواره کن بود و البته توانست جایزه‌ی بهترین کارگردانی این جشنواره را به طور مشترک با کریستین مونگیو بگیرد، ایده‌ی ساخت فیلم جدیدش را در جشنواره‌ی مونیخ سال جاری با اصحاب رسانه در میان گذاشت. 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما