موزه هنر پرز میامی به استقبال 35 سالگی جزایر محصور می‌رود

جزایر محصور کریستو و ژان کلود

 

موزه هنر پرز میامی (PAMM) میزبان نمایشگاه بزرگی از کریستو و ژان کلود با نام جزایر محصور (بیسکاین بین 1980-83، میامی بزرگ، فلوریدا) که یک نمایشگاه مستند است، می‌شود.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر به نقل از بلوین آرت اینفو، این نمایشگاه مجموعه‌ای از ابژه‌ها و آثار هنری چیدمان جزایر محصور در بیسکاین بی در میامی را در 35امین سالگرد آن در بر می‌گیرد. این 35امین سالگرد مصادف با تأسیس موزه هنرهای زیبای PAMM شده است.



موزه در اجرای این نمایشگاه آورده است: "تاریخ جزایر محصور جزء جدایی ناپذیر خاستگاه PAMM است و نمایشگاه این ایدهرا تقویت می‌کند که تکامل موزه از توسعه میامی به عنوان یک شهر و یک مرکز هنری غیرقابل انکار است."



در می 1983 کریستو و ژان کلود 11 جزیره غیر مسکونی در بیسکاین بی میامی را با 6.5 میلیون فوت پارچه پلی پروپیلن شناور صورتی بافته شده محاصره کرد. موزه ادامه می‌دهد: "جزایر محصور تأثیر پایدار تاریخ فرهنگی شهر میامی را نشان می‌دهد و تولد نمایش هنر بین المللی برای میامی است. نمایشگاه PAMM متمرکز و برداشتی از جزایر محصور با با نگاهی به آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، سوییس، بلژیک و ژاپن بین 1984 تا 1991 است"و این نمایشگاه در 28 اکتبر (6 آبان ماه) برپا خواهد شد.

 

جزایر محصور کریستو و ژان کلود

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر