اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

احتمال حضور جانی دپ در یک فیلم ترکیه‌ای

جانی دپ

 

یک کارگردان ترکیه ای تصمیم به ساخت زندگینامه اولین دریانورد عثمانی با حضور جانی دپ گرفته و می‌گوید دستمزدش هرچقدر باشد، پرداخت می‌کند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از رادیو و تلویزیون ترکیه، گانی مژده نویسنده، کاریکاتوریست و کارگردان ترکیه ای که با ساخت فیلم ها و سریال های کمدی شناخته می‌شود، اعلام کرد که پس از پایان مراحل ساخت دومین قسمت از فیلم «بیزانس خائن» فیلم زندگینامه «بارباروس خیرالدین پاشا» اولین دریانورد عثمانی را به تصویر خواهد کشید.



گانی مژده افزود: این فیلم در سبک «دزدان دریایی کاراییب» ساخته خواهد شد.



این کارگردان ترکیه‌ای بیان کرد: با تلفیق یک داستان تخیلی و زندگینامه این دریانورد، تصمیم به ساخت فیلم «بارباروس خیرالدین پاشا» گرفته ام. حتی اگر لازم باشد از جانی دپ برای بازی در این فیلم دعوت خواهم کرد. چرا که نه؟ دستمزدش هر قدر باشد پرداخت خواهم کرد. البته تاکنون خبری از قبول پیشنهاد این کارگردان ترکیه‌ای از سوی جانی دپ در هیچ خبرگزاری ترکی درج نشده است. 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما