اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کدام نمایشگاه‌های هنری از نظر مدیرکل تجسمی ارشاد خلاف عرف لقب گرفت

آریرگارد، لثه و خارج از مرز



مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد با آثار نامتعارف که چند هفته اخیر به نمایش گذاشته شدند برخورد می‌شود.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر به نقل از مهرنیوز، نمایشگاه آثار امیرناصر اخلاقی با نام «آریرگارد» در گالری هما است و دیگری نمایشگاه آثار محمد مساوات با نام «لثه» در گالری محسن و همچنین نمایشگاه «خارج از مرز» با آثاری از یحیی رویدل در گالری دیلمان از این جمله نمایشگاه‌ها بودند که هادی مظفری مدیرکل تجسمی ارشاد اعلام کرد یا آثار پایین آورده شده‌اند یا همچون گالری دیلمان خودشان روی برخی نقاط آثار چسب چسبانده‌اند که این از سوی خود گالری دار انجام شده است و یا این‌که در شورای گالری‌ها موضوع برخورد با آن‌ها بررسی خواهد شد.



مظفری درباره برخورد با گالری‌های متخلف تصریح کرد: اگر آثار روی دیوار رفته خلاف قانون و موازین باشد با آن گالری برخورد جدی انجام خواهد شد و روند اینگونه است با توجه به مورد و تخلفی که صورت گرفته است، جلساتی در شورای گالری‌ها برگزار و درباره خطاها تصمیم‌گیری می‌شود. گاه ممکن است با یک تذکر، اشتباه را گوشزد کنیم، گاه با دعوت از مدیر مسئول گالری نکاتی را متذکر شویم و گاه تا مرحله لغو مجوز گالری هم پیش رویم بنابراین همه برخوردها به نتیجه‌گیری و نظر شورای گالری‌ها بستگی دارد.

 


وی هشدار داد: اگر قواعد و قوانین رعایت نشود و بر خلاف موازین آثاری به نمایش در آید، حتما با گالری‌دار برخورد می شود.



درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما