فراخواني از گروه تئاتر آو؛ براي كارگردانان، دانشجويان و گروه هاي نمايشي


به گزارش آکادمی هنر، بر اساس فراخوان طرح "ايوان تماشا" كه در گروه نمايش آو آغاز شده است به جهت ارتباط بيشتر گروهاي نمايش و ايجاد فرصت ديدار و اجرا با تماشاگران، و استفاده از امكانات موجود در اين گروه، پلاتوي اجراي ايشان در اختيار ديگر گروه ها و دانشجويان قرار خواهد گرفت.

پس از ثبت سالن اين گروه به عنوان يكي از سالن هاي رسمي تاتر تهران از سوي مركز هنرهاي نمايشي، پلاتوي خانه آو را به منظور اجراي عموم در اختيار گروه هاي نمايشي جوان و فعال قرار خواهد داد.

از اين پس دانشجويان،كارگردانان و گروههاي متقاضي مي توانند در صورت تمايل نمايش هاي كارگاهي، پايان نامه ها، كارگاه هاي آموزشي، گالري-پرفورمنس و ... خود را با حضور تماشاگران  در اين محيط به اجرا برسانند؛ لازم به ذكر است پلاتو خانه آو از نوع Black Box  بوده و در حدود 46 متر مربع فضاي مفيد با ارتفاع سقف حدود 3 متر را دارا مي باشد. اين پلاتو  ظرفيت پذيرش 35- 45 تماشاگر را خواهد داشت. در سال گذشته به تناوب در خانه آو تماشاگران به تماشاي اجراهاي همچون: "آژاكس" ، "آردويسور اناهيته" و نشست هاي نمايشنامه خواني گروه آو نشسته اند.

 

گروه آو ميزبان اين طرح است . با ارتباط و هماهنگي با مركز هنرهاي نمايشي مجوز لازم جهت اجراي عموم، تبليغات، فروش بليط.. گروهاي نمايشي را دريافت خواهد كرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر