اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کارگردان "کالیگولا" ،"آنتیگونه" را در استونی به صحنه می‌برد

 

 همایون غنی‌زاده نمایش آنتیگونه را با حضور بازیگران تئاتر کشور استونی مردادماه سال جاری در این کشور به صحنه می‌برد.
 

همایون غنی‌زاده درباره اجرای نمایش آنتیگونه در کشور استونی به خبرنگار مهر گفت: وقتی نمایش کالیگولا را در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه بردیم یک کمپانی تئاتری از کشور استونی از من دعوت کرد که اثری را با حضور بازیگران تئاتر استونی در این کشور تولید و اجرا کنم. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است نمایش آنتیگونه را با حضور بازیگران تئاتر استونی تولید و اجرا کنم.

 

وی درباره زمان و مکان اجرای نمایش آنتیگونه افزود: قرار است از روز شنبه 29 خردادماه به کشور استونی سفر کنم. نمایش آنتیگونه قرار است اواسط مردادماه امسال در شهر تالین کشور استونی اجرا شود. البته به دلیل اینکه نمایش کالیگولا در ایران اجرا می‌شود در این بین سفری به ایران خواهم داشت.

 
غنی‌زاده درباره احتمال اجرای نمایش آنتیگونه در ایران و سایر کشورهای جهان گفت: من تنها کارگردان این نمایش هستم و امتیاز تولید و اجرای اثر برای تهیه کننده و مدیر تولید نمایش آنتیگونه است که یک کمپانی تئاتری است و آنها برای اجرای نمایش در کشورهای دیگر تصمیم می‌گیرند.
 

کارگردان نمایش کالیگولا با اشاره به اجرای این نمایش شهریورماه امسال در کشور استونی گفت: به احتمال زیاد همزمان با اجرای نمایش "کالیگولا" در کشور استونی نمایش آنتیگونه هم در این کشور همزمان اجرا شود و مخاطبان و علاقمندان به تئاتر در استونی هر دو نمایش را همزمان تماشا کنند.

 

نمایش کالیگولا به کارگردانی همایون غنی‌زاده به تازگی اجرای خود را در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. صابر ابر، رامبد جوان، فرزین صابونی، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، محسن حسینی، مهدی کوشکی، رامین سیاردشتی، حمید لطیفی، فرشید شایسته و هنگامه قاضیانی بازیگران این نمایش هستند که ساعت 20 به صحنه می‌رود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما