اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایش نام تمام مادران اثر محمد رحمانیان در کنش معاصر

محمد رحمانیان

نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان در روزهای پایانی امسال و در ۲۰ شب روی صحنه می‌رود.


به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، «نام تمام مادران ...» نمایشی زنانه است که از سوم اسفند به مدت ۲۰ شب اجرا می‌شود و گروه هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌روند. داستان «نام تمام مادران ...» درباره زنانی است که در یک خانه نزدیک شهرک سینمایی برای شروع یک پروژه سینمایی آماده می‌شوند.


سیما تیرانداز، آشا محرابی، بهنوش طباطبایی، هانا کامکار، سانیا سالاری، نوشین اعتماد، مبینا طبائی، رویا بختیاری و سینا رازانی با همکاری مهتاب نصیرپور و الهام دهقانی در این نمایش بازی می‌کنند.


عوامل «نام تمام مادران...» عبارتند از محسن شاه‌ابراهیمی (طراح)، علیرضا افکاری (موسیقی)، عبدالجبار کاکایی و افشین مقدم (ترانه‌سرا)، هانا کامکار (همخوان) و پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، مهران نصیرپور و محمود زهره‌وند (گروه کارگردانی) و محدثه واعظی‌پور (مشاور رسانه‌ای).


«نام تمام مادران...» در تماشاخانه کنش معاصر روی صحنه می‌رود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما