اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تیزرها بلای جان نمایش‌ها؛ یک نمایش با بازی رویا نونهالی نیز توقیف شد

نمایش مثل آب برای شکلات



نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی توقیف شد.



به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، پس از گذشت 10 شب از نمایش «مثل آب برای شکلات» که رویا نونهالی نقش اصلی آن را ایفا می‌کرد این نمایش به دلیل ایرادات وارده به تیزر نمایش که در فضای مجازی پخش شده توقیف شد.



محسن امیری سرپرست شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی در این رابطه به ایسنا اعلام کرده: «این نمایش توقیفِ قطعی است چون تیزر آن مجوز نداشت و تایید نشده بود و ما به مجرد اطلاع اقدام کردیم».

او در پاسخ به این‌که در شرایطی که خود نمایش مشکلی برای اجرا نداشته چرا یک چنین نگاه حذفی‌ای در اداره کل هنرهای نمایشی وجود دارد آن هم بخاطر یک تیزر؟ گفت: براساس شرایط، مدیر کل هنرهای نمایشی اینطور صلاح دانست و این تصمیم آقای کرمی است.



در خلاصه داستان نمایش «مثل آب برای شکلات» آمده است:‌ «در جنوب مکزیک رسمی وجود دارد که بر اساس آن دختر خانواده تا زمانیکه مادرش زنده است حق ازدواج ندارد. "تی تا" دختر کوچک "ماما النا" عاشق می شود»

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما