بلاتکلیفی گروه‌های نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد

لغو امتیاز پردیس تئاتر شهرزاد



دوازده روز از تعطیلی پردیس شهرزاد می‌گذرد و گروه‌های تئاتری بلاتکلیف هستند.



به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، پردیس تئاتر شهرزاد که ادعای بهترین سالن خصوصی و تنها پردیس تئاتر کشور را داشت با تعطیلی خود گروه‌های نمایش مختلفی را سر درگم کرده است. این امر نه تنها برای 10 گروه نمایشی است که در وسط اجراهایشان سالن تعطیل شد بلکه گروه‌های نوبت بعدی اجرا که با بازیگران و عوامل خود قرارداد دارند نیز تکلیف خود را نمی دانند.



یک روز پس از تعطیلی پردیس تئاتر شهرزاد شهرام کرمی مدیر کل هنر نمایشی اعلام کرد این امر به دستور دادگستری است و ربطی به مجموعه‌ی تئاتری ندارد. در مقابل مدیریت پردیس بسیار ضعیف عمل کرده و خبری به هیچ یک از رسانه‌ها و حتی گروه‌ها نداده است.



مدیر روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد این تعطیلی را دو سه روزه عنوان کرد و اینکه پس از آن اجراها از سر گرفته می‌شود ولی از آن وعده 10 روز دیگر می‌گذرد و گروه‌های نمایشی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند.



کافی است سری به سایت پردیس تئاتر شهرزاد بزنید و متوجه شوید تنها اطلاعیه روز 9 دی چهار روز پس از تعطیلی بر روی سایت قرار گرفته که «هیچ گونه لغو مجوزی صورت نگرفته است/ ٤٨ ساعت فعالیت های خود را متوقف کردیم» از سوی دیگر وقتی برای خرید یکی از اجراها سری به سایت تیک 8 می زنید نوشته شده: «به دستور شورای ارزشیابی و نظارت در نمایش، پردیس تئاتر شهرزاد به طور موقت تعطیل می باشد. زمان آغاز فروش سانس های آتی، از طریق شبکه های اجتماعی تیکت متعاقبا اعلام خواهد شد.»



امید است مدیریت پردیس تئاتر با شفاف سازی کمک به گروه های نمایشی و جلوگیری از خسارات بیشتر به آن‌ها کند. چنین دست اتفاق هایی به نفع خانواده تئاتر نیست و آکادمی هنر امید حل چنین موضوعاتی را دارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر