اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

متیو آمالریک: روانکاوی ماجراجویی شبیه غواصی زیر آب است.

 

 

 

 

جیمی پی

نشست فیلم جیمی پی. روانکاوی از دشت هند روز چهارم جشنواره فیلم کن یعنی 18 مه (28 اردیبهشت ماه) در سالن کنفرانس این جشنواره برگزار شد.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، آرنود دس پلیسین، بینکو دل تورو، متیو آمالریک، کنت جونز، جینا مک کی و میتی اوفمدر کنفرانسی مطبوعاتی در کن حضور پیدا کردند تا پیرامون فیلم جیمی پی.روانکاوی از دشت هند به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

 

 

دس پلیسین درباره کتاب توضیح داد:

وقتی که در یک کتاب فروشی قدم می‌زدم و فقط به عنوان کتابها نگاه می‌کردم.با خود گفتم که این کتاب برای من نوشته شده است.چیزی که من درباره دوریوکس دوست دارم این است که او روانکاوی دمکراتیک است. او این کار را برای جامعه هند انجام می‌دهد. او درکار با توماس هاردی، زمینه مهربانی و گذشت شخصیت ها را در نظر گرفته بود.

 

پیرامون سختیهای بازی در نقش انسانهای واقعی:

متیو آمالریک: اگر با او باشید فکر می‌کنیدکه همه چیز را درباره این مرد می‌دانید و همه چیز را خوانده‌اید اما این غیرممکن است. کاری که من کردم این بود که خودم را روانکاوی کردم و این مانند دنیای جدیدی برای من بود. دنیایی از ماجراجویی، مانند غوصی زیر آب وقتی که مارماهی‌ها زیر پای شما درحال حرکت هستند.

 

درباره تهیه این پروژه:

آرنود دس پلیسین: این داستان پیرامون دو مرد می‌گذرد. یکی از مونتانا و دیگری از فرانسه. این داستان دو مرد است که آمریکایی می‌شوند. چیزی که انگیزه من برای این کار بود، این بود که جیمی هرگز نمی‌خواست به ریشه خود برگردد. نهایتاًَ او به سیاتل می‌رود تا در آنجا زندگی متفاوتی را تجربه کند.

 

درباره تجربه آمریکاییها:

آرنود دس پلیسین: هیچ وقت به خود نگفتم که این اولین فیلم آمریکایی من است. من باید این فیلم را می‌ساختم و این امکان را فراهم می‌کردم که فیلم را به اینجا بیاورم.

 

برای دانلود فایل صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید


 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما