اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تاریخ و برخی جزییات دهمین حراج تهران مشخص شد

دهمین حراج تهران

 

دهمین حراج هنر معاصر ایران با ارایه آثار مدرن و پست مدرن از هنرمندان جوان و استادان هنرهای تجسمی جمعه ۲۱ دی ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، نوبت دوم نهمین حراج تهران با نام دهمین حراج هنر معاصر ایران با مدیریت علیرضا سمیع آذر، روز جمعه ۲۱ دی ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود.


حراج تهران ویژه آثار هنری کلاسیک و مدرن ایران تیرماه هر سال برگزار می شود و نوبت دوم این حراج که از سال ۹۵ در دی ماه برگزار شده است به حراج آثار هنری جوانان و نقاشان معاصر اختصاص دارد و این آثار عموما با هدایت گالری ها به حراج تهران راه پیدا می کنند.



دهمین حراج تهران با رویکرد معاصر و پست مدرن با عنوان حراج هنر معاصر دی ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود.در میان آثاری که قرار بر حراج آن‌هاست می‌توان به آثاری از منصور قندریز، منیر فرمانفرماییان و حسین زنده رودی، سهراب سپهری بهجت صدر حسین کاظمی و محسن وزیری مقدم اشاره کرد.



نهمین حراج تهران ویژه آثار هنری کلاسیک و مدرن ایران هشتم تیرماه در حالی چکش خورد که کل فروش این حراج ۳۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان برآورد شد. گران ترین اثر نهمین حراج تهران، تابلوی بدون عنوان سهراب سپهری بود که با قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما