اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سحر اژدم‌ثانی برنده جشنواره بین‌المللی عکاسی سیاه و سفید یونان شد

سحر اژدم ثانی



سحر اژدم‌ثانی هنرمند عکاس ایرانی با اثری به اسم «رهایی» برنده جشنواره بین‌المللی عکاسی سیاه و سفید در یونان شد.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، جشنواره عکاسی «سیاه و سفید» چندي پيش به همت گالری «دیوار خالی» Blank Wall Gallery در شهر آتن در کشور یونان برگزار شد که در فهرست برگزيدگان این جشنواره نام سحر اژدم‌ثانی تنها هنرمند ایرانی نيز به چشم می‌خورد.

 

نمایشگاه عکس‌های برنده جشنواره عکاسی «سیاه و سفید» Black & White از روزهای ۴ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ در Blank Wall Gallery در شهر آتن برپا شد که در این نمایشگاه، عکس برگزیده سحر اژدم‌ثانی با نام «رهایی» در جشنواره عکاسی «سیاه و سفید» نیز به نمایش درآمد.

 

این هنرمند عکاس، این اثر را در کنسرت شهاب صادقی خواننده و آهنگساز سبک راک و متال در تهران به تصویر کشیده است. سحر اژدم‌ثانی همچنین شاعر، ترانه‌سرا، موزیسین و نویسنده نیز می‌باشد و کتاب مجموعه اشعار «فصل پنجم زمین» اخیراً از وی منتشر شده است و دو کتاب مجموعه «ترانه‌های انگلیسی» و مجموعه «اشعار نو» را نیز در دست انتشار دارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما