اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

انتصاب های جدید در مرکز هنرهای نمایشی


معرفی ”حسین مسافرآستانه” به عنوان مشاوردرامورهنرهای نمایشی

به گزارش آکادمی هنر، حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حسین مسافرآستانه را به سمت مشاور در امور هنرهای نمایشی منصوب کرد.

متن حکم مسافرآستانه به شرح زیر است:
 جناب آقای حسین مسافر آستانه
با سلام؛
هنرهای نمایشی از جمله ابزاری است که می‌توان با زبان نمایش ناب‌ترین مفاهیم و والاترین ارزش‌ها را به مخاطب انتقال داد و به واسطه این امتیاز، ارتقاء کیفیت و کمیت حوزه نمایش حرکتی جهادی و همتی والا را می‌طلبد.
سلامت نفس و اخلاق نیکو و دلسوزی در هنر از صفاتی است که شما به آن متصفید و نیز از دانش کافی و تعهدی گران‌ سنگ در قبال ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی برخوردارید.
لذا به منظور ایجاد فضای تعاون و همدلی و استفاده از تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مشاور در امور هنرهای نمایشی" منصوب می‌شوید، امید است با همفکری و همیاری هنرمندان حوزه نمایش در انجام امور موفق باشید.

 

طی حکمی از ”حمید شاه‌آبادی”
”محمدعلی دشت‌گلی” سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی شد

حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمد علی دشت‌گلی را به سمت سرپرستی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد. متن حکم دشت‌گلی به شرح زیر است:
جناب آقای محمدعلی دشت‌گلی
با سلام؛
نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت "سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی" منصوب می‌شوید.
امید است با همیاری و همدلی هنرمندان حوزه نمایش و بهره‌برداری از تجارب و دیدگاه‌های صاحب نظران تمام توان خود را در اعتلای این هنر فاخر بکار گرفته و با اتکال به پروردگار متعال در نیل به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی موفق باشید.

 

انتصاب ”رحمت امینی” به عنوان دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی "رحمت امینی"را به سمت دبیری سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

متن حکم رحمت امینی به شرح زیر است:
 جناب آقای دکتر  رحمت امینی
با سلام؛
با توجه به تعهد، دانش، تخصص و سوابق ارزنده شما در حوزه هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به سمت دبیری سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید.
شایسته است به منظور صیانت از هویت ارزشمند تئاتر در بیان پیام‌های والای انسانی از همه توانمندی‌ها و دستاوردهای تئاتر کشور در راستای ارتقاء بخشیدن به سطح معنوی و علمی جشنواره استفاده نمایید. امید است در ظل عنایت الهی و با یاری هنرمندان و بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران و پیش‌کسوتان عرصه نمایش در انجام این مسئولیت مهم فرهنگی و هنری موفق باشید.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما