اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اجرای نمایش "این تابستان فراموشت کردم" به کارگردانی بهاره رهنما تمدید شد

 

نمایش "این تابستان فراموشت کردم" به کارگردانی بهاره رهنما به علت استقبال چشمگیر تماشاگران تا 9 تیر تمدید شد.

 به گزارش آکادمی هنر، سجاد افشاريان و حميد پاك سرشت نویسندگیِ متن این اثر، که بر اساس طرحی از بهاره رهنما می‎باشد را به عهده داشتند.

نسيم ادبي، شبنم فرشادجو در این نمایش ایفای نقش می‎کنند که لازم به ذکر است، صدای هدیه تهرانی در طول نمایش بازیگران را همراهی می‎کند.

رضا مهديزاده به عنوان طراح صحنه، طراح لباس: الهام شعباني، سوسن تقوي، اجرا: مزون سيسترز، مدير توليد، دستیار کارگردان و برنامه ريز: محمد قدس، منشي صحنه: مريم جوكار، ايده و انتخاب موسيقي: سينا ذكايي، گريم: ماريا حاجي ها، مدیر تبلیغات: شهاب الدین حسین پور، طراح پوستر و بروشور: مهراب قاسمخاني، فريد مرشد زاده، عكاس: مهدي اشنا، به تهیه کنندگیِ کانون ایران نوین، رهنما را در این نمایش همراهی می‎کنند.

باید یادآور شد که این اولین تجربه کارگردانیِ این بازیگر نام آشنای سینماست.

این نمایش از یکشنبه 31 ارديبهشت 1391 هر شب (به جز شنبه ها) ساعت 18:30 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفته،که از اول تیر در دو نوبت 17:30 و 18:30 به اجرای خود ادامه می‎دهد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما