اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

حضور دکتر رفیعی در خانه آو و آغاز دوره جدید اجرای "گیل گمش"


به گزارش آکادمی هنر، دوره نخست اجراهای مهرماه پروژه بین فرهنگی گیل گمش با حضور دکتر علی رفیعی به کار خود پایان داد. این اجرا که با استقبال مخاطبان و بزرگان و اساتید هنر از جمله دکتر خاکی، دکتر دلخواه، خانم پانته آ بهرام خانم افسانه ماهیان، امیر دژاکام، مسعود براهیمی، آقایان شاه حاتمی، رضا ثروتی، صادق صفایی و یاسر خاسب... مواجه گردید در آخرین روز از مهرماه با حضور دکتر علی رفیعی تمدید اجراها در آبان ماه 1391 را در خانه آو اعلام کردند. 


دکتر رفیعی در خصوص اجرا گفت:" موسیقی، ریتم، تمپو و حرکات و فرم های بدنی در اجرای گیل گمش سبب شده بود که تماشاگر جزلاینفک اجرا گردد. خوشحالم که شاهد یک اجرا سرشار از تصویرهای زیبا و گروهی با انرژی و صمیمی بودم..." ایشان که از مکان قدیمی و سردابه مانند خانه آو هیجان زده شده بود استقبال هرچه بیشتر عموم و قشر هنرمندان و تئاتریان را از این مکان برای آینده تئاتر خانه آو پیش بینی کرد و آمادگی خود را برای حمایت از روند و فعایت خانه آو اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آو: "پروژه بین فرهنگی گیل گمش" از اواسط مرداد ماه 91 کار خود را با 30 اجراگر، آغاز نموده است. مدیر پروژه سهیل اعرابی و مدیر هنری امیر افشاری کرجی هستند و گروه کارگردانی این پروژه را "بابک مهري، سهيلا قدس طينت، الپيدا، تينا و ميخاييل يولفيک و دي کنون" از نقاط مختلف جهان تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که اجرای "گیل گمش" در سالن جديد گروه نمايش آو که از يک هويت تاريخي و نيز معماري و بافت قديمي برخوردار است از دوم آبان ماه 1391 نیز این نمایش به روند اجرایی خود ادامه می دهد.

تماشاگران و علاقمندان به دليل ظرفيت محدود تماشاگران براي تهيه و رزرو بليط مي توانند با شماره هاي 88021646 و 09195653935 و 09398406878 در ارتباط باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه آو www.AvTheatre.ir مراجعه کنند.

آدرس: تهران-ميدان فاطمي- ابتداي شهيد گمنام- خيابان جهانمهر- پلاک 26 – خانه آو

زمان اجرا: مهر و آبان 1391 هر روز ساعت 18:30


 
درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما