اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

روابط عمومی فیلم قسم پاسخ خبر سازمان سینمایی را داد؛ فقط محسن تنابنده کارگردان است

محسن تنابنده



فرم درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی «قسم» به صورت مشترک به نام سیروس مقدم و محسن تنابنده در مقام کارگردان به سازمان سینمایی ارایه شده است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی فیلم قسم، با توجه به خبر رسمی صدور پروانه ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی مشخص شده است، این فیلم سینمایی دومین تجربه کارگردانی محسن تنابنده محسوب می‌شود و سیروس مقدم تنها به‌عنوان مشاور کارگردان در تولید این فیلم حضور خواهد داشت، روابط عمومی سازمان سینمایی انتشار خبر دیروز خود را صحیح و مستند به فرم پر شده توسط عوامل فیلم دانست.


روابط عمومی این فیلم خبر سازمان سینمایی را نادرست تلقی نکرده است، زیرا سازمان سینمایی بر اساس فرم پر شده توسط عوامل گروه اخبار را اعلام می‌کند که نام هر دو نفر در برگه درج شده بود و حال خبر از ساخت سریال توسط خود تنابنده داده شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما