اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

یوآکین فینیکس در فیلم جدید ژاک اودیار

 

 

هفته گذشته بود که اعلام شد یوآکین فینیکس مسیح جدید سینما خواهد بود. فینیکس که بازیگر گزیده کار و سخت پسندی است، برای ایفای نقش در مقابل رونی مارا در فیلم «مریم مجدلیه» انتخاب شده است. انتخابی که به نظر می رسد کارنامه تحسین شده بازیگری فینیکس را پربارتر از گذشته خواهد کرد.

 
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین، فینیکس که برای بازی در نقش عیسی مسیح قرارداد امضا کرده است، اعلام کرده است که برای بازی در نقش اصلی فیلم جدید ژاک اودیار؛ برنده ی نخل طلای کن سال 2015 نیز وارد مذاکره شده است. عنوان این فیلم «برادران سیستیرز» است که اقتباسی است از رمانی با همین عنوان از پاتریک دویت که در سال 2012 منتشر شده است. این فیلم اولین فیلم به زبان انگلیسی ژاک اودیار خواهد بود.

 

رمان دویت رمانی تاریخی است که حوادث آن در سال 1850 می گذرد. دو برادر با نام های الی و چارلی سیستیرز برای انجام یک قتل از سوی شخصی ناشناس اجیر می شوند. 

گفتنی است که جان سی. رایلی؛ بازیگر مشهور آمریکایی اولین بار حقوق اقتباس از این کتاب را خریداری کرده است. البته او یکی از تهیه کنندگان فیلم اودیار نیز خواهد بود و همچنین بازیگر نقش برادر دیگر فیلم است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما