اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بابک حمیدیان در برنامه زنده تلویزیونی «بعضی ها» خبر از حضورش در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» داد


 

بابک حمیدیان که سال گذشته برای حضور در سه نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل مرد را دریافت کرد شب گذشته در برنامه تلویزیونی «بعضیها» خبر از حضورش در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» داد.



به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، بابک حمیدیان در روز دانشجو میهمان برنامه «بعضیها» به اجرای سیدعلی ضیا بود و پس از سوال مجری مبنی بر کارهای فعلی این بازیگر، حمیدیان خبر از حضورش در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به اجرای علی اتحاد و هم‌چنین «مرگ ماهی» به کارگردانی سیدروح الله حجازی داد.

وی گفت: «در یک تجربه‌ی نمایشی حضور دارم که نمی‌تونم به مفهوم واقعی از اون به نام تئاتر یاد کنم چون تعاریف تجسمی بیشتر از اون خوانده می‌شود که علی اتحاد هنرمند تجسمی که دغدغه‌های زبان‌شناسیو اقلیمی دارد آن را کارگردانی می‌کند»

پیش از حمیدیان، اجراگرانی چون هانیه توسلی، مهدی احمدی، نیکو ترخانی و وحید رهبانی نیز از این پروژه معرفی شده بودند. «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه‌کنندگی مجید رحیمی جعفری از 20 دی تا 10 بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. گفتنی است مجری طرح این پروژه را گروه نمایش آکادمی هنر برعهده دارد که دومین همکاری بابک حمیدیان با آن بعد از نمایش «ویتسک» به شمار می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این پروژه می‌توانند از 20 آذر به سایت تیوال رجوع کنند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما