اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پیوستن مینا ساداتی به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» و آغاز بلیت فروشی

 

 

 

مینا ساداتی



مینا ساداتی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر به جمع اجراگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.


به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، مینا ساداتی بازیگر فیلم‌هایی چون «عیار 14»، «محمد (ص)» و «خانه پدری» به جمع اجراگران دیگر «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست. پیش از این بابک حمیدیان، هانیه توسلی، مهدی احمدی و نیکو ترخانی نیز در مقام اجراگر معرفی شده بودند. ساداتی در سال گذشته نیز با بابک حمیدیان در نمایش «خانه سربی» به کارگردانی علی نرگس نژاد هم‌بازی بود.


«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پروژهای چندرسانه‌ای است که سفری را در میان ویدیو اینستالیشن، موسیقی زنده و اجرا برای مخاطبانش فراهم می‌کند و مخاطبان در دل این سفر بر اساس قوانین می‌توانند مشارکت نمایند.


بلیت فروشی این پروژه از امروز ساعت 11 صبح در سایت تیوال آغاز شده است. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس www.tiwall.com/theater/ketabsoziha می‌توانند تا 5 دی‌ماه بلیت 3 روز اول اجرا را با تخفیف 25 درصدی خریداری کنند. «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری  از 20 دی تا 10 بهمن سال جاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد و طبق اعلام گروه نمایش آکادمی هنر، دو سانس بلیت با تخفیف به دانشجویان اختصاص داده خواهد شد.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما