اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پاتوق سنتي كودكان در مجموعه تئاتر شهر تهران برپا می شود


همزمان با جشنواره آئینی و سنتی پاتوق سنتي كودكان مجموعه تئاتر شهر تهران برپا می شود.

به گزارش آکادمی هنر، روابط عمومی جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی با اعلام ایم خبر افزود: این پاتوق در قالب ده ها برنامه متنوع و جذاب در راستای اهداف و برنامه های کلان جشنواره پیش بینی شده است.

در این خبر عنوان شد: پاتوق سنتي كودكان كه دومين دوره برگزاري خود در جشنواره را سپري مي‌كند، توسط "افسانه زماني" طراحي و كارگرداني شده است.

در این خبر آمده است: در این پاتوق برنامه های متعددی در زمینه های " نقالی و شاهنامه خوانی " ، " خیمه شب بازی" ، " مجالس شبیه خوانی " ، " و برپایی غرفه های متنوع شهر فرنگ، غرفه سفال، غرفه نقاشي، غرفه صورتگري ، غرفه بازيهاي محلي ، غرفه معرفي عروسكهاي آييني و محلي ، غرفه طراحي و ساخت تن‌پوش، غرفه طراحي لباس كودكان

لازم به ذكر است: پاتوق سنتي كودكان همه روزه در ايام جشنواره از ساعت 18 لغايت 30/20 با اجراي برنامه‌ها مختلف در محوطه تئاتر شهر بر‌پا خواهد بود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما