اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جیمز فرانکو به نقش تامی ویزو در فیلم هنرمند فاجعه

 

 

 

جیمز فرانکو بازیگر مشهور هالیوودی در حال ساخت فیلمی از مراحل ساخت فیلم کالت اتاق به کارگردانی تامی ویزو است.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، جیمز فرانکو بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی در حال ساخت فیلمی از روی کتاب «هنرمند فاجعه» است. این کتاب غیرداستانی را بازیگر فیلم اتاق تامی ویزو درباره‌ی رابطه‌اش با تامی ویزو و مراحل ساخت فیلم اتاق نگاشته است. در این فیلم جیمز فرانکو در نقش تامی ویزو بازی می کند و برادرش در نقشی که گرگ سیسترو در فیلم اصلی بازی می کرد.

 

«اتاق» که منابع سینمایی آن را یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌خوانند، را تامی ویزو در سال 2003 و بر اساس رمان 450 صفحه‌ای منتشرناشده‌ی خود ساخت. فیلم او درباره‌ی یک رابطه‌ی عشقی سه نفره است که در نهایت به یک تراژدی ختم می‌شود. ویزو که خود در فیلم بازی می‌کند بعدها فیلمش را یک کمدی سیاه نامید. آن طور که از قراین پیداست خود ویزو و نویسنده‌ی کتاب گرگ سیسترو نیز در فیلم بازی می کنند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما