اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اكران همزمان فیلم جدید فرهادی در ایران و جهان

فیلم گذشته past به كارگردانی اصغر فرهادی با حضور علی مصفا، طاهر رحیم و برانیس بژو در فرانسه ساخته شده و با پایان یافتن مراحل ساخت فیلم، این اثر هم‎زمان در ایران و جهان روی پرده می‌رود.

فیلم گذشته اصغر فرهادی

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، روز گذشته علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران از پیگیری اکران فیلم گذشته جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در ایران خبر داد. فیلمیران پخش تازه‎ترین اثر فیلمساز برنده اسکار ایرانی را خریداری کرده است و در انتظار پروانه نمایش برای اکران آن هستند.


 

فیلم گذشته كه در فرانسه ساخته می‌شود و نام فرانسوی آن Le Passé است؛ با حضور برانیس بژو، طاهر رحیم و علی مصفا، ساخته شده و فیلمبرداری آن را محمود كلاری انجام داده است. این فیلم نخستین اکران خود را در جشنواره کن 2013 خواهد داشت.

گذشته یک تریلر روانشناسانه درباره‎ی ماجرای مثلث گونه‌ای میان یک زن فرانسوی با بازی(برنیس بژو) با شوهر سابق ایرانی‌اش(علی مصفا) است که با مردی فرانسوی آشنا شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما