اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نشست نقد و بررسی نمایشگاه رنگ با حضور دکتر شهاب‌الدین عادل و دکتر علی عباسی

 

نشست نقد و بررسی نمایشگاه رنگ با حضور اساتید هنر و بازیگران و هنرمندان عکاس برگزار می شود.


جمعه 9 مهرماه نشست نقد و بررسی آثار بازیگران و هنرمندان عکاس نمایشگاه رنگ با حضور دکتر علی عباسی و دکتر شهاب الدین عادل برگزار خواهد شد. 
نمایشگاه رنگ، نمایشگاه عکاسی گروهی با حضور علی بوستان، ماه‌چهره خلیلی، شیوا طاهری، یغما گلرویی، نرگس محمدی و جواد مولانیا به نمایشگاه گردانی هدیه میرزاده است که جمعه 2 مهرماه با استقبال گسترده مخاطبان افتتاح شد. پس از استقبال گسترده مخاطبان که بیش از هزار نفر در روز افتتاحیه بود، گالری رج تصمیم بر برگزاری نشست نقد و بررسی آثار این هنرمندان گرفته است.

 

در این نشست که از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد دکتر علی عباسی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی تهران و عضو حلقه نشانه شناسی تهران است که دکتری خود را از دانشگاه لیموژ فرانسه دریافت کرده است. دکتر شهاب الدین عادل نیز دانشیار دانشگاه هنر تهران دانشکده سینما تئاتر است که فعالیت حرفه‌ای خود را با عکاسی و مستندسازی آغاز کرد. ایشان عضو انجمن عکاسان و مستندسازان سینمای ایران هستند.

 

در این نمایشگاه علاوه بر نقد آثار، هنرمندان حاضر نیز به مخاطبان در مورد آثارشان پاسخ خواهند داد. این نشست در گالری رج، واقع در شهید بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره 4، واحد 3 برگزار خواهد شد. نمایشگاه رنگ تا 12 مرداد ماه همه روز از ساعت 15 تا 19 پذیرای علاقه مندان به هنر است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+2 #1 پگی 1396-05-03 18:33
از شهاب عادل بهتر نداشتید که دعوت کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما